Fredag

Kommer nog bli toppen. Har vant mig nu utan godis och sånt. Det är bara mackor och mängd kvar. Nästa vecka ska jag va stenhård och träna så mycket jag bara kan. Visst har lite plugg. Men det räcker nån dag att kolla det.

Ska gymma och kanske springa med mamma. Sen ska jag försöka få in så många promenader som möjligt. Ska inte heller ligga över 500 kcal under lovet.

Imorn ska jag äta vanliga frukosten sen skollunch. Sen prov. Sen hem och fixa mig/mitt rum. Senare ska jag på en grej med massa i mitt lag. Då ska vi också äta på kina resaturang men ska säga att jag mår illa/ont i magen/tandvärk<3 Så visst det blir nog över 500 imorn men endå.

Sen kanske vi ska festa då med!:D Sen lördag blire party! söndag, träffa killen. Sen tisdag blire klassfest.

Detta lov kommer äga!!!!!!



Haha vad jag skriver som en 15 åring. Men allt är rätt så bra nu, förutom att det var fail på provet i morse och kommer att bli fail på provet imorn.

Min kompis har gått ner i vikt. Eller hennes mage har blivit plattare. Fan då. Imorn ska jag försöka äta så lite som möjligt så att min mage är plattare. Mina ben är redan smalare! Suck on that!:D

<3

Kommentarer
Postat av: h2o

1. jag väger mig inte för jag försöker äta allt igen (kolhydrater, fett protein) och dessutom regelbundet och det har lett till att jag dels har gått upp i vätska, och sen säkert också gått upp något kg i övrigt. så jag känner att jag inte vill utsätta mig för vågen.

2. det där är så individuellt. ens vikt beror mycket på vätska, skelett, muskler osv så även om någon har exakt samma bmi och längd som dig betyder inte det att ni är identiska. det är därför inte väsentligt.

3. jag hade nog inte velat berätta ändå för jag vet att det blir till en tävling. tyvärr :/

ha det bra :)

2010-10-28 @ 20:15:23
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Jojjo

sv: Ingen mens, tappar hår och har mer hår på armarna osv :S

Har levt på oboy i några månader nu, är ju bara socker i så inte så konstigt om jag inte går ner så mkt. Annars äter jag typ bara morötter och äpplen:P

2010-10-28 @ 22:12:57
URL: http://perfectlittledream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack, synd bara att den inte ser ut så längre :/ Men den ska bli lika platt och fin igen, om inge ännu finare!:)

2010-10-28 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0