Fan va jobbigt

Jag klarar inte av detta nu. Klarar inte av att äta lite. Och efter att ha hetsat skulle jag spy, som allid brukar va lätt. Men det kom inget!? bara tårar... fan men men. Äter inge godis och så. Slutat med mjuka mackor nu med. Håller mig till knäcke. Haha.

Måste äta idag. måste kuna fokusera. Asså november. Då skare inte va några undanflyker. Då får jag hänga mig. Nä men jag ska ner i november. Verkligen ner. Lovet ska va en start. Då skare gå. NU fokuserar jag på skolan och att bli frisk. Höres.



kroppen<3

ge mig. mätta runt låren nyss va typ 53 cm på tjockaste. ville gråta. men bryr mig samtidigt inte.
jag är så konstig...

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0