Bestämt mig

Jag har velat om jag ska träffan killen eller inte. Jag var verkligen kär i honom, men han gjorde massa skit. Indirekt emot mig. Men det var cirka 2 år sen. Han hra börjat skriva till mig igen och har gjort under en längre tid. Har dissat att träffas men nu har jag bestämt mig. Om han frågar igen ska jag försöka få till en tid att kunna träffa honom!! Saknar att vara kär!

Nu får jag något att vilja gå ner i vikt till. Att han inte ska se mig och tänka "oj hon har gått upp i vikt". Så det ska jag kämpa för. Kollade på hans nya FB visningsbild och log lite. Haha.

Borde ha pluggat idag men orkade inte. Har MASSA nu. Men pluggar imorn trots att jag slutar fyra typ:S. Och har lektionen där jag inte känner någon på en annan skola.=/ aja. Ska tvätta bort smink och sova nu. Vi höres imorn efter skolan. Ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0