3 veckor kvar

Det är 3 veckor kvar till höstlovet. Då ska jag blivit smalare. Jag fattar själv att mina feta lår inte försvinner på 3 veckor men jag kan försöka. Nu är jag inte sjuk längre, okej är lite förkyld men skit samma, och då ska jag gymma så mycket jag kan. Men har dock mkt plugg veckan som kommer...

Fan min kompis ville ses ikv. Säger att vi åt livets middag. Köper malaco äter kanske 2 elr nått sånt. Bara för att hon ska äta. HEHE! Jag är lite ond. Sen blire väl ta en cigg också<3

En annan sak. En tjej i min klass (vi är av nästan samma storlek) är typ jätterädd att JAG ska gå ner i vikt. Okej vi är de enda singlarna i gänget men det är alltid mig hon tävlar mot. Hon går på en sport som gör benen stora så jag har bättre förutsättningar. Jag ska visa henne!!

Nu ska jag kolla tv och snart äta mellis. Sett fram emot:) Macka jue!
Sen blire plugga lite. Ska somsagt träffa bästa ikv. Vi ska gymma imornbitti också. Yes yes!



Ska blir smal smal smal!
Älskar smala tjejer i höst kläder som tjocka strumpbyxor och sånt.
pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: danni

du kommer bli smalare än den avundsjuka tjejen <3

2010-10-11 @ 09:35:30
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0