Var på fest igår..

Inte så ovanligt för detta lov. Varit nykter typ en dag;) HAHA. Men igår var det klassfest, och det spårade lite. Jag hade sönder ett glas (inte själv) och jag dansade bara i BH och tunna svarta leggnings. Sen fyllestrula jag med en tjej!!!! Va? sånt gör jag aldrig.
Aja det var bara på kul liksom menmen. Grejen är att de filma och tog MASSA kort. Fett rädd idag. Sen började vi skriva på varandra med whiteboard-penna. Det står typ "nice ass" och "nice titts" och sånt. + Nummer och olika signeringar.

Men det jag ångrar från igår var:
- strula med tjej (asså egentligen gör det verkligen inte nått)
- började bonda as mkt med en typ tönt i vår klass (oxå inte så farligt)
- klädde av mig (var inte ensam dock)
- och pratade för mkt om killen.

Är skit rädd att han får reda på det. För en kille där känner honom eller hans kompisar lite. Men va fan jag tror det enda den killen minns var att jag sa "jag tänker inte strula med nån kille, har nån annan" Sen "vem" och så svarade jag. Fast inte först.



Nu ska jag på toa och sen äta. Skriver in/ut då:)

Pussfinisar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

klassfest, som sådana där man träffas hela klassen enbart?

2010-11-17 @ 10:09:59
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0