Samma kväll

Sitter här skittrött irriterad, råkar alltid på nått sätt trycka tillbaka när jag skrivit ett inlägg så jag måste skriva om. Men jag har inte fuskat idag iaf. OCH ingen middag! Visst träningen blev lite sen men skit samma. Måste duscha nu dock. Men PWade med mina easytone i 40 min= -300kcal! nice<3

Imorn har jag redovisning, inte kul, och kmr nog behöva plugga imorn med. Eller jag kommer det! Ska skriva in/ut imorn ist för nu:) Vi hörs imorn:)

ps, fan tror mensen kmr komma till helgen, då jag och killen skulle sova över. då tar jag självmord, sämsta tajmingen. tror det för det var 4 veckor sen exakt idag jag fick den förra gången och jag tror jag har ägglossning nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0