Ojoj

Har inte uppdaterat på 2 dagar! Men har haft fullt upp. Mkt plugg och igår vare stressa runt. Fixa öl vänta på några kompisar, dra till killen och hans kompisar i nån lokal. Va rätt segt. Han e lite sur för jag inte vill ligga med nån jag inte är tsm med. FAST det är inte sant. Jag vill ligga med honom, men det är liksom emot det jag tyckt innan.

Aja nog om det. Maten då? Den har väl gått okej. Ätit typ normalt. Fast igår åt jag bara frukost och lite lunch. Planerar att göra detsamma idag. Måste röra på mig med. Funderar på att PW på mitt rullband. Måste springa också. Vi ska ha styrke test i skolan på tors. Hej inte röka nått tills dess;)




Jag och killen igår;) Haha skoja. Är inte så smal. Min kompis hade magsjuka och gick ner lite ivikt. Fast idag åt hon mackor till frukost och sedan chips. Hehe. Skriver in/ut senare:)

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0