Jaha, måndagen

Började bra med gym och lite mat. Sen när jag kom hem "hetsade jag" fast bara nyttigheter;)

Sen smsa killen att vi kanske skulle ses (vilket vi nu inte verkar) och jag fick panik och gick på toa och spydde. Detta var vid 3? Sedan dess har jag inte ätit nått!:) Och ska inte heller. Kanske tar lite grönt té sen. Eftersom det är bra för förbränningen.



Imorn har jag skittidig lektion på en skola 30 min bort (cykel) men sedan slutar jag. Eller ska på nån mässa. Innan det ska jag gymma med en kompis. Yes. Sen efter mässan blire hem och pluggggaa!

Känns som jag aldrig kommer klara av att gå ner i vikt. Måste hitta en balans ett dagsschema som funkar varje dag. Fast jag vet varför jag failade idag. Gymmade utan att äta nått (äpple?) efter och åt typ ingen lunch. Klart jag blir hungrig då!

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0