Gymmet idag

Haha måste skriva om det!
Vi åker dit och bästa hade ätit (jag gissar) en ordentlig frukost och sen åt hon 2 mandariner innan. Sen byter vi om. Och går och ställer oss på motionsbanden.
Sen gör hon EXAKT samma som mig. Går i 6.5 km och skiftar upp till 8,5. Herregud. Tillslut råka hon typ stänga av den och typ:
"Asså jag känner sån press bredvid dig!"
Ja ba: "Ah men du behöver ju itne göra exakt samma som mig"

Jag vet varför hon göre. Hon tror att jag kan så mkt och vill träna exakt lika. Fast hon lyckas inte. Sen efter att ha joggat typ var hon helt slut. Jag går och kör 200 kcal på crosstrainern. Sen kommer hon helt röd och trött och hade sträckt sig. Dessutom hade hon bara joggat 280 kcal typ.

Sen gjorde vi styrka. Där va vi lika. Fast när jag styrke tränar kör jag väldigt lätt så jag inte bygger för mkt muskler. Allt som allt brände jag 500 kcal + varierad styrketräning.



Inte så passade bild eftersom jag aldrig lyfter tyngder men men:) Nu ska jag duscha!

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0