Godmorgon

Idag är en härlig dag! nä skoja. Är lite glad. Hände massa igår dock. Men det som spelar nån roll var att killen sa att han hade känslor för mig och att han ville satsa på mig. Sen pratade vi sex, (råkade säga att jag inte legat med nån, var full) han sa att han kunde vänta tills jag var helt säker på honom<3 Rätt gullit. För han är inte nån sådär jättegullig kille. ;) MEN såg att han gillade sitt ex uppdatering på FB. =/ Okej de var tsm för 4 år sen..

Sitter och äter frukost nu. Sen tänkte jag duscha (innan frissan, vill verka fräsch) och sen gå en promenad kanske med mina nya skor!!



Sånna har jag, fast svarta! Ska vi se om det ger nån träningsvärk i rumpan;) Som om jag behöver det... kidding.

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0