Godmorgon godmorgon:)

Okej inte allt för glad morgon, ska ha redovisning ensam inför hela klassen. Ska försöka vara lugn och se ut som om jag inte bryr mig! Har haft problem med redovisningar förut. Alltid vart väldigt nervös, men det har blivit bättre, och idag är inte så långt så ska klara det! Aja dagens:

morgonvikt: 55 kg (skjut mig?)

IN:
frukost- mjölk och flingor 200 vatten 0
lunch- veg i skolan 200 vatten 0
mellis1- äpple 60 vatten 0
mellis2- soppa 50 grönt té 4

cirka 500 det blir bra. varför jag har 2 mellis är för att en är i skolan och ett är när jag kmr hem (runt 5). Ingen middag, eller så blir soppan som en middag ifs:)



Idag börjar jag rätt sent (10) så tänkte att jag går till skolan. Det tar ca 20 min vilket är lagom. Kanske tar buss hem, får se hur jag gör!

Höres senare, pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0