Freeeeeedag! ;D

Älska fredagar! Fast ska inte göra nått speciellt (dvs festa). Men ska på nån konsertgrej så ska fixa till mig inför det. Men idag är vi lediga från skolan så är hemma och chillar hårt. Lovade mamma att städa så är mitt inne i det. Mitt rum, min garderob (ett eget rum) och mina toaletter och kanske nått mer?
Det bästa med idag är att min TV kommer! En 37 tums platt tv:D Nu är det bara dubbelsäng och nytt skrivbord och nya barstolar typ, sen är mitt rum nästan perfa;)

Maten då? Ja idag började jag med några tallrickar flingor och mjölk, sedan lite frukt (vindruvor och manadrin). En ful sak hände igår dock. På kvällen kl 23 typ, var jag as hungrig och tänkte skit samma jag äter (hetsar). Gjorde 3 tjocka pannkakor och 2 mackor. Åt 2 mackor och 1 pannkaka med socker sen var jag helt proppmätt!! Brukar kunna äta mkt mkt mer... Men det är bra:D



Träffade killen igår oxå (men en av hans kompisar:S) han hade klippt sig. Fan vet inte om jag gillar det verkligen. Haha jag är så jävla kräsen, men tkr verkligen om honom och hår växer ut;)

Gud vad jag tränade igår också, har grov träningsvärk, men ska vänta några timmar så magen blir mer tom (då förbränner man mer fett) för åt runt 10, och sen ska jag PWa lite:)

pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0