Efter skolan

Nä redovisningen var inte så farlig. Jag vet att jag kan klara av det utan att bli tomat. Förut blev jag jätteröd i ansiktet när jag redovisade, så skönt att det är över! Men det gick bra iaf och min lärare sa att det gick mycket bra för mig i båda hennes ämnen (de jag är rädd för). Dock har jag massa mer plugg:

-spanska glosor
-spanska läxa (rest)
-etik läxa (rest)
-samhällsuppgift

Haha jag är sämst just nu, måste ta tag i detta. Men ska plugga idag efter gymmet. Ska gymma vid 7 med en kompis och hennes kille. Frågade bästa men hon pallade inte, lite skönt så slappar hon ist. Glömde också äpple i skolan så åt det nu när jag kom hem med lite grönt té till!



Önskar detta var jag. Hihi. Men det går fan framåt. Efter gymmet ska jag bara ta lite soppa (för man måste äta efter träning annars bryts bara muskler ner) och ta lite vatten.

Nu ska jag byta om, och hinna plugga lite glosor innan gymmet. Tänkte mest power walka, jogga lite också. Sen crosstrainer. Kanske lite styrka också. Tycker styrka är roligare. Tror också bästa träningen är en kombination av styrketräning och kondition. Eftersom muskler förbränner fett!

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: Alexis

Svar: jag dricker oftast grönt/vitt chai-te och i det så har jag sånna dära sucketter (sånnahär: http://iickaa.blogg.se/images/2010/hermesetas_tablets_400_82895687.jpg )

De är helt kalorifria!

2010-11-23 @ 17:28:37
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0