300 inlägg

Det är rätt mycket. Tänk att 300 inlägg senare har jag inte blivit smalare eller väger inte mindre. Fast jag har lärt mig massor. Jag skapade denna blogg i somras och det var då jag började banta för första gången. Klarade mig på bara té under dagar. Tyckte plötsligt att det var mkt att äta över 300 kcal. Fast jag klarade mig inte särskillt länge nä. Fast höll mig hela tiden på 50-51. Nu väger jag typ 53-54. Ska ner till 50. Det är steg 1.

Jag har lärt mig så mycket av alla era bloggar och kommertarer. Ibland vill jag bara börja om med en ny blogg. Om jag inte gått ner innan nyår kommer jag nog att göra det. Har redan gjort det engång. Det hjälpte inte. Men man vet aldrig. 2a gången gillt. Nä men gillar denna blogg. Stannar nog här ett tag!

<3

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: :/ <3 men det handlar inte om att bli smal OM man inte kan se det. det är ju totalt värdelöst att vara smal om man inte kan njuta av det själv. därför önskar jag att jag iaf var lite "friskare" så jag kunde se hur jag såg ut när jag var smal :(



vet iof inte hur lång du är men 53 är inte mycket. och båda vi vet att det enda som funkar är att äta regelbundet och tillräckligt med mat och träna bort "fettet". det ÄR det enda som funkar. kolla på mig och alla andra som börjar äta efter svält, man suger åt sig allt och går upp i vikt och hetsar som ett djur för att man har så stora brister på allt. äter man regelbundet och tränar går man ner i vikt sakta men behåller den sen. och kroppen mår så mycket bättre! ta hand om dig finis

2010-11-08 @ 18:16:06
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Tack!

Mitt första mål är att bli frisk från bulimin, men annars skulle jag vilja väga 50kg tror jag. :) själv?

2010-11-08 @ 18:18:03
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: R & S

sv: Jag vet inte, hittade bilden från en thinsposida :)

2010-11-08 @ 19:39:55
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0