2010-11-19

IN
frukost: 3 skålar flingor och mjök, vindruvor och 4 manadriner
mellis: grönt té och brustablett mot sötsug
middag: gröt med kanel och lågkcal-lingonsylt + vatten

Orkar inte räkna kcal idag hehe. Men ska somsagt också gå lite och städa bränner ju också. Kanske dansa runt lite med;) hihi.

Har en ny plan med!
- har köpt svarta jeanslegging i XS (var minsta stk som fanns) och jag ska prova de varje söndag samtidigt som jag ska måtta mig. Sedan när jag kommit i de ska jag få äta en godispåse!

 Hehe denna bild igen. Men vill ta hål i tungan och det är nu, imorn vill jag. Men mamma kommer bli ledsen och besviken. Hatar det. NU kom pappa hem måste fortsätta städa! pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skulle dem bli besvikna om du piercade dug?

2010-12-02 @ 14:23:53
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0