2010-11-09

Jadu, ingen bra dag.
Men avslutar på ett "okej" sätt:

middag: 2 talrickar risotto och 1 mandarin

Ska inte äta någe mer idag. Har typ inget att göra idag. Har haft ett sånt jävla sug idag också. Visste att om jag inte åt ordentligt så jag blev lagom mätt nu på "kvällen" skulle jag bryta mitt löfte om sötsaker. Som jag typ redan gjort. Jag skäms för att jag är så dålig. Men tränade som en jävel idag! Styretränade. Snart ska jag få en hälso och tränings tidning som mamma sitter och läser i också!:D



Haha lite konstig bild men men. Tror att det är samma tjej?

Imorn ska jag inte hetsa och sen väger jag mig torsdag. Tror jag ska träffa killen i helgen och då vill jag inte behöva ligga och hålla in magen som jag var tvungen igår. Det var INTE kul! Kanske springer lite på springbandet senare idag och PW samtidigt:).

Lärde mig på friskis och svettis att om jag vill förbränna fett och inte bygga muskler ska man gå/jogga mellan 5,0-7,5 km/h. Rätt bra att veta. Bygga muskler gör jag på fotbollsträningarna. Så kan ju satsa fettförbränning när jag tränar själv. Nu ska jag kolla Gossip Girl sen träning/kost tidningen!:)

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är något fel på min bloglovin, det är därför jag inte kommenterat på ett tag, men jag fixar en ny nu och lägger till dig så jag kan fortsätta läsa dina fina inlägg.



puss, danni.

(och vet du vad det är för fel på blogg.se? >: man kan ju inte skriva sin blogg i http:// -fältet. men.. ja, http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/ .)

2010-11-10 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0