TyraBanksShow tips till bantare

Sitter och kollar på Tyra Banks Show och hon tipsar vad man ska beställa när man är med någon som inte vill att man ska gå ner i vikt. Dessa tips hitills vad man ska beställa om man äter:

på hamburgebar(MD?) - hamburgare utan ost inga pommes lightdrycker
på pizzeria - pizzor med tunn botten utan korv

Jag tycker att det är hemskt att kompisar nertryckande hackar på vad man äter. Ja jag har absolut varit med om det. Min BÄSTA kompisar blir helt seriöst sur när jag inte äter godis och chips när man "borde" typ fredagar lördagar mm. Några i mitt lag kommenterar också. Men jag har kompisar i klassen som inte är så och t.o.m en som stöttar mig.

Nu ska jag kämpaaaaaaaaa! hata att vi ska ha grillkväll! jag vet att ja gkommer vara hungrig och det kommer vara massa mat där. Men jag ska äta jordgubbar och dricka cola! Jag ska säga att jag nyss ätit och hemma ska jag säga att ajg ska äta där borta.. Får väl ta några marchmellows så dom itne undrar i laget. Åh hata sånt!

pusshejfrånmig<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

ta bort osten från pizzan också :)

2010-07-15 @ 15:33:57
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0