Tävling + Sista Chokladen

Har bestämt mig för att vara med i en bantningstävling. Har som sagt gått upp och vill ner igen. I juni vägde jag 48 at one point:O

Här är tävlingen anmäl er -> http://norththin.blogg.se/

Nästa vecka börjar min lista av saker att inte äta. Det ska gå. faaan om jag måste följa med mina föräldrar till sommarstället! Aja iaf.

Aldrig äta:
friterat
choklad
potatis
ost
bröd

Friterat äter jag inte ofta. Choklad har jag blivit sugen nu när jag inte får så ska äta mig illamående på det ikv. Potatis gillar jag inte. Ost kan jag klara mig utan. Men BRÖD! där är det svåra. Från och med måndag är det slut på mackor. När jag blir sugen på en macka ska jag ta en frukt eller nått.

pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0