OMG!

Jaag är så jävlaaaaa glad! Nyss satt jag och kollade thinspo och började gråta för jag kände mig så tjock och ful. Vilket kanske inte är sant men.. Aja sen gick jag och kollade vågen och 50 kg!:O och jag som ätit som fan idag (som belöning för veckan) Om jag väger 50 nu så kommer jag väga mindre imorn!!

Kommer inte hinna blogga imorn måste packa och göra massa grejor. Men jag ska verkligen försöka äta så lite som möjligt denna vecka (ska bort med mitt lag). Jag ska ljuga och säga att jag mår illa och säga att jag har "magbesvär" inte helt ljug;) Sen ska jag ta med mina bantningspiller som gör mig mätt direkt.

Aja puss och ha det bäst! Ni är bäst!




ge miiiiiiiiiiig !

Kommentarer
Postat av: R & S

Vad är det för bantningspiller? :)

2010-07-25 @ 00:59:15
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: R & S

sv: jaha dom! Jag tar också dom pillerna. Det är till för viktminskning står det på burken (:

Och ja, dom funkar verkligen. Tar alltid två st i skolan för jag inte äter och känner mig mätt och magen låter inte. Verkligen bra och rätt så billiga ^^

2010-07-25 @ 13:50:18
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: Emmi

Hejhej! Jag vill börja med att säga att enligt mig så behöver inte du banta men alla känner olika så jag förstår dig. Jag vill själv gå ner något kilo så jag blir ganska inspirerad av din blogg. Tack för det :)

2011-03-23 @ 16:57:21
URL: http://caffelattefranemmi.blogg.se/
Postat av: a

Vad för bantningpiller använder du? Jag behöver verkligen banta

2011-05-14 @ 23:48:42
Postat av: A

Vad heter pillerna behöver gå ner minst 10kg;)Tacksam om du svarar.

2011-05-17 @ 14:57:55
Postat av: H

Hej hej!

Vad är det för piller? :)

Behöver också gå ner i vikt så vore jätte tacksam för svar :)



Kram

2011-08-15 @ 10:31:54
Postat av: maria

åå jag vill oxå använda dina piller vad heter dom.. håller på o kollar på nätet men dt är svårt att veta om dom funkaar eller ej skriv gärna namnet på dom snälla

2011-08-18 @ 08:20:19
Postat av: Melinda

Vad heter dina piller du kör på? :)

2012-04-19 @ 20:58:46
URL: http://melindabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det ni håller på med? SLUTA BANTA! Det funkar inte ni kommer aldrig bli nöjda ändå. Det här är inte jag vill ha finare kropp det här är ''ÄTSTÖRNINGAR''!
Ta hjälp omedelbart och få bort ätstörningen.
Eller om ni vill sluta i Aneroxia det väljer själva ni här och nu.

2013-05-12 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0