Kvällsblogg

Jag suger suger suger. Jag vill verkligen och det går bra. Men sen kommer kvällshungern. Jag är itne tjock, jag är lite under normal eller iaf verkligen inte fet. Df kan jag äta. Dessutom vill jag ha större bröst och då måste jag äta. Men nu har jag kommit fram till att jag är nöjd med min storlek. 75B och då med lite pushup!

Imorn ska jag satsa. Jag har 2 veckor sen åker jag på cup. Då ska jag väga 48! Jag skaaaaaa! inget fail. Det finns inte. Har ätit chips och godis nu som sagt. Jag mådde as illa. Ville spy men min kompis var där. Det är inte värt det. Det är verkligen inte det. Ska skriva schemat för imorn. Från och med nu. Eftersom jag kommer ha kvar massa mat i magen imorn äre inte rätt startvikt. en på måndag blire det.

Ps, killen jag tror jag är kär i smsa mig ikväll! Måste va smal inför honom för han är smal!!!! Ska skriva mål och sånt imorn. På måndag blire mått också.

pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0