Dag 6

Jag failar när jag träffar bästis... så nu blire att va själv och fixa och städa rummet. Här är schemat för imorn. Och ska försöka simma mer nu (har pool) har insett att simning är mycket bra träning! Eftersom jag fortfarande kommer att ha kvällens mat i magen så kommer morgondagen säkert gå bra, inge fusk!!

Nu kommer min bästis oxå.......... åh! Vi ska bada i min pool. Sen måste jag börja fixa i mitt förra rum så det är bra för då kmr hon inte märka att jag inte ska äta nått annat än en grapefrukt..

Faaaaan klarar inte av dessa mål. Men det är orimligt att äta 30 kcal för ne tjockis som mig. Ska äta en hamburgare istället, men men. Nästa vecka då jävlar!

Morgonvikt: 51 kg
Kvällsvikt:

SCHEMA:

10.00 upp + vatten
11.30 PW 30 min [-150kcal]
12.00 fruskost, grönt te [+2kcal]
13.00 städa
14.00 simma 20 min [-120kcal]
14.30 dansmatta 15 min [-60kcal]
15.00 lunch, - inget
16.00 vatten

18.00 middag, 2 hamburgare. [600kcal?]
snacks: godis [500kcal] chips [200 kcal]




såå fin!!

pusshejfrånmig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0