Dag 1

Jag kommer inte hinna handla grapefrukt så får börja den dieten i övermorn.

Herregud! har läst runt lite bland "diet" bloggar och ser hur många som bråkat med sina mammor. Och jaaa såklart kommer min mamma ner och börjar hålla på. Om mat om träning och om att jag är på mitt rum själv hela tiden, att hon ska skaffa en lägenhet! Så jävla elak. Jag sa synd du kan påverka allt men inte vad jag äter och hur jag tränar!

Morgonens schema:

(10.00) 30 min morgon promenad: -155 kcal
(10.40) Frukost: ett äpple + c-vatten +60 kcal
shopping
Lunch: vatten
vaxning!
dansmatta: -100 kcal
Middag: knorrsoppa + jordgubbar + 100 kcal

övrigt: cola zero

morgonvikt: 50,2 kg
kvällsvikt: 50,1 kg







pusshejfrånmig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0