2 hårda veckor framför mig!!

Jag har 2 veckor tills jag åker med laget till danmark. Då ska jag vara smaaaaaal! Jag SKA inte fruska något. Det som kommer att bli svårt är kvällsmaten då min familj vill att jag äter med dom. Men jag kan äta knorr-soppa med dom (65 kcal) och jag kommer också göra mackor framför mina föräldrar sen slänga dom. 

Vi kommer vara borta en vecka, och det kommer att bli svårt att hålla sig borta frå skit då! Men jag kanske kan äta skit (godis, chips) sånt men inte läsk och i väldigt små porttioner skit. Det viktigaste denna vecka är att jag ALLTID ligger på minus. Alltså förbränner mer än 300 kcal varje dag. Mina mål efter dessa 2 veckor:

1. Väga mindre än 48 kg
dvs, ska gå ner 3 kg. vikt spelar inte jätteroll, med det är roligt att se resultat!
 
2. Få smalare lår mindre än 50 cm i omkrets
detta är viktigast för mig. har mest komplex för mina ganska stora lår.

3. Komma närmare splitt och spagat
det är sexigt och man ser smidigare och slankare ut av det. just nu är jag halv vig

4. Äta under 300 kcal varje dag!
enda undantag är om jag tvingas äta hemma och det är nyttigt!

5. Sova över 7 timmar varje dag
när man sover förbränner man och det är bra för kroppen också.

6. Rumpan ska vara mer tränad!

Vecka 1: väga högst 49 kg på söndag (då gått ner 2 kg)
Vecka 2: väga högs 48 kg (det minsta då på länge)



pusshejfrånmig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0