Dag 2

Igår gick inte speciellt bra. Men inte för dåligt heller. Men åt normalt, på julbordet alltså.

Idag ska jag på fest på kvällen och då brukar jag inte äta typ på hela dan för att lättare bli full, OCH sen när jag är stressad hinner jag inte tänka på att äta och stressad kommer jag att vara idag. Men har redan ätit min frukost idag.

frukost: 2 svarta mackor med skinka och lätta, oboy (dumt) och kaffe:)

Blir väl nån frukt när jag kommer hem bara för att.. nu ska jag fortsätta plugga. Har samprov idag som kommer gå piss.

höres imorn tror jag<3



åh låren, själv mätta jag upp mina till 54 cm tror jag. NÄSTAN. Herregud i somras hade jag 50-51.. tillbaka tack?

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nystart med året!! du har ju smala ben!!

2011-01-01 @ 09:58:26
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0