Dag 1.

Skolkar som vanligt.. eller ja sjukanmäler mig när jag inte orkar skolan. Dock har jag ett arbete och ett prov imorn och jag ska på tjejkväll. Skjut mig. Åååh va jobbigt det var igår också. Jag och killen jag gillar (som är typ som kompisar som håller om varandra) strula för första gången. Det var så "intimt" så det blev pinsamt och jobbigt typ. haha. Aja får se, hoppas han inte ångrar sig!

Men jag måste till skolan för en grej men ska inte äta där. Här är dagens schema. Och grejen är att jag ska ha julbord vilket FUCKAR upp min första dag. MEN jag säger bara att jag mår illa (det jag skyller mitt skolk på) så måste jag inte äta så mkt:)

frukost: mjölk och flingor + vatten
lunch: äpple och té
middag: julbord..

</3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejdär! jag tycker om din blogg jättemycket & sådär, men bloglovin fungerar inte hemma (det är ju jullov & sådant trams nu, dvs ingen skoldator), så tro inte att jag slutat följa dig bara för att jag kanske inte kommenterat på ett par dagar. <3



pyss, danni / www.fuckyeahskinnybitch.blogg.se

2010-12-20 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0