Börjar nästa vecka igen

Känner mig fett sugen att börja tappa vikt! Har nämligen gått och blivit kär i en kille som (om man kollar hans ex) gillar smala tjejer. Okej jag räknas väl typ som smal. Eller normal iaf. Väger 54 och är 168. Det är ju helt normalt. Men jag vill inte vara normal. Jag vill att folk ska kolla på mig och tänka gud va fin och smal hon är. Det enda spom tar emot är att jag kommer få ännu mindre bröst...

På onsdag tar vi jullov, ÄNTLIGEN,  då har jag nästan 3 veckor på mig att gå ner i vikt. Jag har nämligen tänkt att satsa detta lov. Gymma varje dag (som går) och äta sjukt lite. När jag inte behöver plugga så kan jag lika gärna. Jag ska börja uppdatera varje dag igen. Blir mer motiverad då:). Även fast det är jobbigt att varje dag skriva om mina misslyckanden. Jag har börjat skriva i dagbok istället och df känns det som jag skriver dubbelt.

Fast där skriver jag dock inte så mkt om mat och sånt. Sitter just nu och dricker citronvatten ur en flaska, ska försöka göra det till en vana. Ligger efter som fan i skolan, har börjat skolka typ. Tänk att för 3 år sen hade jag mvg i allt och missade inte en lektion. Fan nästa termin ska jag satsa på skolan. Fast då är jag 18 så det kommer bli ännu svårare...

Men nu ska jag fixa mig lite och sen gå på promenad med min bror.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0