Blivit normal?

Ah känns nästan som min ångest m.m börjat dämpas. Behöver inte äta lika mkt längre (eftersom magen inte är inställd på svält) men vill ner. Just nu väger jag 54 kg. Vill väga 50 innan nyår. Det går om jag anstränger mig. Största lasten är att jag hets äter eller äter sent på kvällen. MEn ska försöka inte äta efter 18.00 resten av dec.

IN:
frukost: fil med flingor 200 2 mackor 300 juice 100

Inte lite, men normalt! Nu kommer jag inte äta mer än lite middag idag!:) Ska nog ta en promenix också. Dock har jag väldigt mkt läxor så ska göra dem. Är inte i skolan, orkar itne så sjukanmälde mig...



Fett sniiigga ben! Btw har jag börjat träffa 2 killar på samma gång typ. Inte konstigt att jag är stressad. Den ena är jag typ kompis med, men vi kollar film och håller om varandre och sånt. Samtidigt är jag typ på-g med en kille som jag älskade för 2 år sen. Gaaaaahhh palla.

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: carro

Hej!



Vet inte ifall du läste min förra blogg jag hade med Micka, (www.wewillmakeit.blogg.se), tänkte iaf säga att jag har en ny nu!



Stay Strong!

carroka.blogg.se

2010-12-11 @ 22:19:12
URL: http://carroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0