Yoga

Ja jag tror jag ska börja med Yoga varje morgon före frukost, gjorde det idag och det var skit jobbigt! Men det är skönt och det behövs inga tillbehör typ. Frukosten idag gick bara bra. Har också kollat runt lite på mackor och upptäckt att dom inte alls behöver va 200 kcal. Vi har några fullkornsbröd och de är typ 90 kcal per skiva. Med lätta och skinka på det blir det typ 100 kcal per macka.

Såg på Rachel Ray idag och hon gjorde nyttig glass. Man frös in typ 2 bananer och sen hällde man det i en mixer och tillsatte mjölk. Då kan man ju ta lättmjölk. Funderar på att testa detta på fredag! Verkar gott. Idag ville min kompis ut och springa och om jag säger att jag är förkyld (sant) och att det är dåligt väder lär jag slippa. Dessutom ska det typ regna idag.

Nu ska jag städa lite på mitt rum kanske springer lite på springbandet sen, får se. Sen blir det antagligen att handla vilket jag skjutit upp lite. Ska skriva inhandlingslistan.





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0