Uppdate

Har tänkt lite.. jag är smal meeeeeen har inte så stora bröst. Vissa bryr sig inte men, jag gör. Därför ska jag försöka äta normalt och inte banta nu sista veckorna innan skolan. Lite tråk nu när jag fixat designen och så.

Faaan jag vet inte. Så jävla svårt. Ena stunden är jag nöjd som jag är och andra vill jag spy och dö. Jag blir aldrig nöjd. Måste ta tag i mig själv. Okej gör såhär. Låter mig chilla en vecka nu. Sen nästa vecka då jävlar. Det kommer att vara lättare eftersom jag inte har något sommarjobb. Neeeeee nu vet jag!! Jag låter mig äta vad jag vill nu när jag jobbar. Såå på lördag äre allvar igen.

Det blir perfekt eftersom då ska jag till bodaborg!!!! trääääning träning:D:D

Nu känns det bra. Jag har mål. Har 3 dagar att chilla och bygga tuttar på. Gooomig, NU ska jag promenix + cigg sen max sen sova sen jävla sommarjobb imorn:P

pussochhejniärbäst<3



liteliiiiite smalare = perfa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0