Träning?

Haatar när jag inte tränar. Får ingen motivation, men nu är jag så trött när jag precis börjat skolan. Men nästa vecka har jag nog vant mig. Snart ska jag fixa gymkort också. M;en jag och min kompis väntar för att det ska bli billigare. Sen kommer vi att gymma typ 5 ggr i veckan! :D

Imorn ska jag försöka äta enligt mitt eget schema. Får se hur det går. Har lagt upp plan hur jag ska äta på vardagar och helger. Måste också springa lite imorn. Har match på söndag -.-

Känns som att många bloggar har stannat upp lite nu första veckorna i skolan. Det e lite tråkigt, men visst det är samma här man hinner inte fokucera på allt. Skriver schemat för imorn snart. Haha är redan trött. Börjat vänja mig vid skoltider..



pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0