Tordag - orange!

Haha denna dag ser jag inte direkt fram emot. Jag hatar att jag inte har mina piller. Dom är nån stans på mitt urm gömda men vaaaaaaaaart? Aja får städa imorn vill springa... aja..

MAT:
frukost(08.00) - 1/2 liten latte [+50kcal]
lunch(11.30) - 1/2 apelsin [+26kcal]
mellis(15.00) - 1/2 apelsin [+26kcal]
middag(18.00) - 1 morot [+40kcal]
(hoppas inte jag tvingas middag, då blire spy! blää)
totalt=+142kcal

övrigt: tuggummi, läkerol, halstabletter

TRÄNING:
sommarjobba lite
handla:[-50kcal]
städa[-180kcal]
benövningar+rumpträning+dansarunt(lol)+streching
sprang-pw20min: [-180kcal]

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jaa det är fan inte skönt att vara yr helatiden :/

Jag vågar inte "dricka mina kalorier" så jag kan inte dricka läsk eller kaffe, även om det inte är några kalorier i zero typ, de går inte, dessutom gillar jag inte kolsyra så mycket :P

Mina vänner tycker jag har blivit för liten så dom tjatar bara att jag ska äta helatiden :/

kramar

2010-08-05 @ 19:33:28
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0