Tisdag

Vill inte ens berätta om idag. Jag har tappat motivation. Faaan. Men jag spelade iaf fotbollsmatch så förbrände iaf 800 kcal minst sen daglig förbränning på det så är det inte jättefail. Tog nämligen lite vinst bakelser. Jag som är så stark och envis. Okej imorn är det 2 veckor kvar. Känns som bra dag att börja på. Detta ska jag hålla mig till imorn: 

Uppdraget imorn är att hitta mina bantningspiller och om jag inte gör det "köpa" nya. Sen ska man få sitt marlboro light paket också. Ska bli så skönt att slippa lite hunger <3

SCHEMA:

Grönt te [+2kcal]
Jobba
Frukost(11.30): sallad med nått kött + vatten [+200kcal]
Jobba
Handla
Mellis(15.00): lättfil&flingor + vatten [+150kcal]
Städa
Springa på spring bandet?:D
Övningsköra?
Middag: soppa + zero [+50kcal]

Promenix + cigg (äntligen, saknar, ska bli skönt)

paow, så jävlasnygg kropp!

Pusshejfrånmig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0