Tänkt lite

Funderat på varför folk börjat banta och får ätstösningar eller anorexia. Jag tror att det inte bara är att man vill bli lite smalare (för det vill väl alla?) utan något annat. T.ex min kompis som bantar gör det för att tränare på hennes idrott kräver att dom ska va smala och trycker ner dom annars.

Sen när jag läser runt bland ana-bloggar är det mycket om famlije problem eller osäkerhet. I mitt fall tror jag att det är för att jag har en hudsjuksom. Haha inte någon sån där äcklig sår eller något sånt. Utan att mitt pigment på kroppen är lite "fuck-up". Och då vill jag sticka ut på något sätt så att man inte lägger märke till min hud.

Okej jag har typ pytte"fläckar" men endå, man stör sig. Nu ska jag byta om till fotbollsmatchen. Kommer förbränna typ 700 kcal!:D:D sen blire bara soppa!

pusshejfråntjockamig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0