Regnbågsdieten




Har blivit sjuk (huvudvärk+halsont) så vill helst inte fortsätta med denna sjuka diet. Faktiskt sjuk. Visst om man följer den nån dag eller två men nu när jag är inne på min 5e dag känner jag att det räcker. Jag e trött hela dagarna. Så imorn ska jag äta enligt nytt schema. Skriver imorn elr senare.

Men bara för att tänker jag följa den idag. Fast har köpt blåbär (skulle vart till imorn så jag äter dom med) Eftersom jag sagt att jag är sjuk så behöver jag inte äta nått gott ikv. Dissade laget och ska va med bästis ist. hihihi. Ska dricka te och äta jordgubbar. Hoppas hon äter chips. Känner mig så mkt smalare då! E lite sur hon har härmat mig och dricker zero hela tiden. Fett störande fick reda på hur mkt kcal cola innehåller:O

pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0