Ny vecka ny motivation

Godmorgon alla! Idag ska jag inte göra nått speciellt så kommer inte va någon risk för fusk. Ska dock städa rummet och försöka ta ut lite grejor. Har nyss flyttat in i nytt asa stort rum!! :) Har bestämt mig för att väga mig varje dag också. Det är svårare att fuska då! Aja såhär ska måndagen bli:

IN:
frukost(10.00)- kaffe [+5kcal]
lunch(12.00)- lättfil&wasaflingorknäcke+zero[+175kcal]
mellis(15.00)- nån sallad+gröntte [+200kcal]
middag(18.00)- soppa+knäcke(lätta&skinka)+zero [+75kcal]

totalt: 455 kcal

UT:
städa
handla?
PW

Morgonvikt: 50,5 kg (måste skaffa digital våg)
Kvällsvikt: 50,5 kg

Från nån ana-blogg jag läser, fett fina ben!

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: M

okej, du är säkert jätte fin!<3

2010-08-16 @ 20:42:10
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0