Ny månad!


älskar bilden<3 P-E-R-F-E-K-T-A ben!

Imorn är ny månad det är skönt, nya tag! Måste handla imorn också. Ääälskar att handla. Mitt kylskåp är dock ganska tråkigt, fatta vad jag skulle kunna ha där??!! På skolmenyn står det chiliqourn med potatismos. Men äter typ bara sallad och lite chiliqourn så äör det ju bra! Aja såhär bli dagen imorn:

morgonvikt= 52 kg :(

IN:
frukost- kaffe+actimel(0,1) [+40kcal]
lunch- lite vegitariskt+vatten [+100kcal]
(fiber+pillerförst)mellis(15.00)- 1grapefrukt+2knäcke+grönt te [+90kcal]
middag(18.00)- soppa+1knäcke+zero [+80kcal]

totalt, +320 kcal (satsa första måndagsdagen jue)

UT:
gå fram å tillbaka från skolan= 40 min pw
springa/jogga 30 min på motinsmattan
STRECHA!

pusshejfråntjockamig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0