Mina regler

Nästan inget:
bröd (ist ska jag äta low kcal knäcke)
friterat (pomfrites eller kyckling)
choklad (när jag bestämde att jag inte skulle äta det blev jag bara med sugen:S)
ost (äter typ aldrig)
potatis (ist ska jag äta sallad)
glass (äter aldrig)

Om jag äter detta är det bara om jag äter med någon annan! Men även då ska jag försöka undvika att äta det. Chips och glass behöver jag inte äta så det ska jag sluta med totalt. Och även goda nötter.

Lördagar:
Detta är enda dagen jag får äta skit. Alltså godis, kakor, efterrätter men i måtta!
T.ex godis max 100 g. (det räcker alltid endå)

Mat:
- aldrig äta över 1000 kcal och inte heller under 200.
- inte äta efter 19.00 (om jag kan bestämma)
- försöka dricka 1,5-2 liter vatten per dag
- max 2 glas zero per dag (vatten+te ist)
- vid sug efter hets, ta alltid en frukt och ät långsamt!!

Träning:
- träna så mycket som möjligt
- när det går Morgonpromenad innan frukost
- varjedag springa/jogga/dansmatta/cykla/studsmatta
- STRECHA efter varje träning! musklerna blir slankare



Pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Jules

Grymt bra regler! Jag tror på dig, du kommer lyckas!! :D

2010-08-07 @ 15:55:34
URL: http://metrobloggen.se/julesworkout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0