Mål

När jag var hos frissan beställde jag med lite om och men tid om 6 veckor för färging av utväxt och riktig HÅRFÖRLÄNGNING. Jag passar så mycket bättre med långt hår och ska försöka inte ha så mycket smink att det blir för fjortis.

Men iaf jag ska boka om tiden så att den är på höstlovet för då är det inte så att jag har "kort" hår (mitt hår går under tuttarna nästan) och nästa dag tjockare och längre. Då är det vecka 40 och 4/10. Jag tänkte ha mål till då så att jag förtjänar mitt nya fina hår.

Den 4/10 ska jag:
- kunna ha 24.32 jeans (ska köpa + i xxs)
- väga högst 46 kg
- överlåret ska störst ha som omkrets 45 cm

kämpa, kämpa, kämpa, pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0