Lördag

Måste komma tillbaka med energi. Därför ska jag äta typ normalt imorn. Men inge överdrivet skit, får absolut iinte komma över 1000 kcal. Jag ska skriva upp lite "regler" jag kommit fram till imorn. Orkar inte nu ska sova. Försöker dock hålla mig uppe rätt länge så att jag inte äter jättetidigt. Aja lördagens schema.

MAT:
-lättfil&flingor+jordgubbar(spydde) x3
-majs/kyckling-sallad
-knäckemackor+banan x4
-knäcke+skinka x2
-ost&skink macka
-bullar(måddeillaspydde) x3,5


TRÄNING:
städning!!!!!!!!!!!
handla?
får se vad jag orkar.

Assssså bara för jag låter mig äta så hetsäter jag direkt. Aja kanske inte så konstigt. Men ska hitta mina bantningspiller för då blire svårare att hetsäta!

pussochgodnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0