Lätt men inte smal

Som sagt vägde jag 48 igår. Det minsta jag vägt på mycket länge. Men! jag var fortfarande inte särskillt mycket smalare. Dvs jag tappade 2 kg på 5 dagar men det var bara muskler. Jag vill inte vara LÄTT men utan muskler och bara fett kvar. Därför ska jag satsa på att bli smalare inte väga mindre. När skolan börjar ska jag och en kompis börja gymma. Då kommer jag gå ner.

Nu har jag hetsat och spytt lite i 2 dar. Mår inte bra av att äta så har mycket. Så nu räcker det. Nu måste jag följa schemat jag lägger upp annars måste jag PW bort det. Schemat jag skrev igår va bra. Ska försöka hålla det. Vill inte behöva skriva varje dag, fail fail fail och sen sluta blogga som många proana bloggar!

Men det som är bra är att jag hets åt på morgonen och då förbränner kroppen bättre så det känns bra. Ska försöka städa lite och kanske PW! Nu bor ingen i träningsrummet så det är frittfram:D

2 bilder på mig från ibörjan av sommarn! ser väl nästan likadan ut....




omg va stora mina lår ser ut här. aja så är det iaf.

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: O

Din midja!!!!!!!! Ge mig:)

2010-08-08 @ 16:54:25
Postat av: Anotherana

Hur tappar man muskler? Jag trodde det tog jättelång tid att bryta ner muskelmassa. Mina armar ser ut som värsta bodybuilderarmarna och jag vågar inte visa mig ute, har du nåt tips på hur jag får bort de musklerna? :P

2010-08-14 @ 00:35:25
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0