Knorr knorrr...

... så låter magen nu. Haha men det är lugnt. Ska snart lägga mig. Tänkte bara säga att dagen gått bra utan fusk. Sen såg jag film hos kompis och hon åt 2 mackor och glass (500kcal?) kände mig duktig. Men vi kanske ska springa imorn. Får se om jag vill uppmuntra sånt med henne.

Tisdagens schema:

IN:
frukost(10.00)- kaffe+lite lättmjölk [+10kcal]
lunch(12.00)- lättfil&wasaflingor+2 knäcke+c-vitamin [+200kcal]
mellis(15.00)- nån sallad+grönt te [+200kcal]
middag(18.00)- soppa+1knäcke(lätta&skinka)+zero [+75kcal]

övrigt: vatten, zero
totalt: +485 kcal

UT:
städa
sortera och tvätta kläder
handla?
PW/jogga?

grym kropp! nu ska jag sova
pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0