Killen

Igår ringde han!! Visst han var full och ville att jag skulle komma på fest, men han ringde. Vi pratade väldigt kort men endå. Hans röst. Den lät lite vuxnare, 1 år äldre. Saknar hans närhet så jävla mycket. Ska beskriva honom lite för er. Han har världens sexigaste blåa ögon, seriöst aldrig sett snyggare. Han är inte speciellt lång och han är rätt smal. Han är väl vad man kallar bad-boy och han behandlade inte mig allt för bra. Men vi var aldrig tsm. Men det var väldigt nära.

Det bra med att han finns är att jag tror han gillar mindre (smala) tjejer. Eftersom han själv är smal så skulle det inte se bra ut om hans tjej var tjock. Brukar tänka på det. Men sen samtidigt gillar ju killar bröst. Och brösten blir ju mindre också. Aja. Imorn blire banting. Men i rimlig dos:)

Snart äre träning. Har ätit så mycket idag att jag har mycket energi. Ska gå till träningen och ge allt där. Sen kanske jag ska gå promenix senare! Imorn äre sommarjobb igen, där är också en snygg kille. Fast han är 1 år yngre. Också bättre att vara smal då, för då ser man yngre ut.



pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0