intressant fika

vart på fika med några kompisar från skolan
1 av dom är väldigt mat och tränings medveten MEN hon är mkt kortare än mig
så hur mycket smalare hon än blir så kmr jag SE smalare ut
jag har bestämt att äta lite halv bra nu tills jag börjar skolan
men ska försöka inte hetsa och såå men när skolan börjar kmr det bli lättare
då kommer jag ha saker att göra hela tider och ist röra på mig mera och TRÄNA mer

nu ska jag äta och njuta av att jag är smalast i gänget.. typ iaf. En av dom har smalare ben men tjockare mage...
vet inte riktigt vad som är värst.
hon som e medeten sa tom till en annan kompis att hon hoppas att jag kommer gå upp i vikt

HAHHA AVIS!

pusshejfrånegomig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0