Imorn börjar jag om!

Ska bli skönt att inte behöva fundera ska jag äta elr inte. Nu har jag bestämt mig för att banta igen men dock inte lika hårt. Ska försöka att främst satsa på träningen. Men med gymkort kommer jag raaaaasa i vikt. När jag är hungrig ska jag bara kolla igenom min thinspo-mapp och njuta. Sen kommer jag göra lite andra förändringar men det kommer jag att skriva om.

Lördag då. Jo jag ska till boda borg!! tror nog ingen som läser ska dit så skitsamma. Kommer springa runt hela dan. Ska ljuga om att jag ätit världens frukost och att jag ska äta mycket till middag. Ska göra en SALLAD och ta med zero och vatten. Är taggad. Perfekt sätt att börja på.

frukost- kaffe
lunch- sallad + zero + vatten
middag- soppa + knäcke + vatten

totalt= 300-400 kcal:D



pusshejfrånmig<3

 


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag läser din med :)

Hur går det för dig?

Vad väger du nu och hur lång ?:P

2010-08-13 @ 15:19:38
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0