I´m back on track, soon...

Nu är jag äntligen hemma. Har vart på fotbollscup utomlands.. som typ alla andra just nu! Dieten gick inte direkt bra. Första dagarna gick bra men sen blev jag så trött att jag ville få energi så då blev det godis chips och sånt. Men som sagt dricker jag bara zero.

Nu ligger jag i sängen och har ätit mitt sista godis före skolstarten. Det är 24 dagar kvar. "How much I can loose in 24 days". Ikväll är det fotbollsträning så jag kommer antagligen bränna frukost. Men idag blir inte så kul eftersom jag är ensam och har inte hunnit handla. Jag ska sätta igång och städa snart. Städa mitt rum och i huset. Sen måste jag verkligen handla.

På cupen var jag med massa fotbollstjejer där alla har pojkvän och är större än mig. Det fick väl mig att må dåligt och äta mer. Men jag vill bli smalare även om DOM säger att jag är smal. Sen nu har min bästa kompis börjat äta nyttigare och tex dricker bare zero. Men det är bra. Det gör mig motiverad. Hon är 3 cm längre än mig och därför är det viktigt att jag inte ser kort och tjock ut.

Nu ska jag göra mig i ordning sen städa. Ha det bäst<3


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: häftigt, att vi fyller samma dag och har det som mål datum. Jo jag väger valdigt mycket mer än dig, men ska försöka klara det målet ändå! Vi båda kommer klara det :)

Stay strong

Vi får verkligen fira när den 12 mars för flera anledningar, Awesome!

2010-08-01 @ 19:34:28
URL: http://somedaythin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0