Hellre hungrig än trött

Ah faktiskt. Att va hungrig kan jag stå ut med men att vara trött och inte orka nått. Jag gillar att träna, men jag orkar ite om jag äter såhär. Men det ska bli ändring. Ska äta nyttigt men inte hårdbanta som nu. Tror man går ner mera då. Annars tappar man bara muskler.

Imorn bitti ska jag väga och mäta. Lägga upp måtten. Tror dock inte att det hänt nått. Ser ingen skillnad. Men man kan alltid hoppas. Saknar normal mat. Istället för frukt och grönsaker.. saknar fil och flingor mest typ.

pusshejfrånmig<3 höres imorn

Kommentarer
Postat av: Minna

Sv; Är 167 och mitt bmi e 17,6, själv?:)

2010-08-06 @ 15:16:18
URL: http://controool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0