Har inget liv!

Haha sitter och ungefärräkar ut min bästis kcal-intag idag. Palla inte skriva men gissar att det blir cirka 2000 kcal. Om hon inte snackar nått ikv. Kanske lite no-life men då känner jag mig duktigare eftersom hon är nästan samma storlek som mig. Det som är jobbigt är att hon börjar bli mer och mer medveten och då känns det som hon kommer att börja banta och bli smal när jag inte klarar det.

Aja denna vecka ska gå. Det som blir svårt blir fasta + jobba + stan imorn. Sen har jag tänkt äta nån soppa på kvällen (spy upp) och bre några mackor framför mamma å pappa (inte äta). Svårare blir att inte äta på stan. Men ska skylla på storfrukost, tandvärk, storkvällsmat och inga pengar. Kanske inte allt på en gång men men. Snart ska jag äta min kvällsmat, majs. Hur fan förklarar man det. Jo jag var väldigt sugen på majs och åt massor hos mathilda tidigare?

Aja nog med mina berskymmer. På söndag äre vägning. Läängtar. Ska väl mäta också. Fast att jag har en dag av regnbågeveckan kvar. Spännande..



Denna tjej har jag träffat massa gånger, fatta jobbigt?? hon fikade hela tiden!! döda mig...
Stay strong, pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: T

jag lägger upp mål, Hunger är bara en känsla. Dricker vatten!



Jag tränar. Kanske inte så ofta som jag borde. Men 50 situps morgon och kväll. Ofta promenader och så cycklar jag tre gånger i veckan. Ska köpa gymkort snart :)

2010-08-04 @ 13:43:08
URL: http://bergochdalvana.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0