Fredagen

Denna dag gick ganska bra, förutom att jag vaknar och mår dåligt som fan. Va ju ute och sprang i regnet och sen sov jag med helt öppet fönster. Så hade feber och ont i halsen. Känns lite bättre nu men endå. Resultatet blev att jag inte kunde springa och åt kakor, hamburgare, sallad, risifruti och oboy. Men inget hets. Är inte hungrig nu är jag är sjuk!

Aja imorn då, eftersom min kompis klagar varjegång jag inte äter ute med henne (hänt 1000 gånger) så tänkte jag eh va fan nu äter jag ute med henne så kan hon va tyst sen. Ska äta på kinarestaurang buffe. Så jag kommer ta mkt sallad och så. Men detta är schemat:

MAT:
frukost- svart kaffe [+2kcal?]
lunch- 1 äpple + 1 fullkornsmacka med skinka + vatten [+150kcal]
mellis- sallad + grönt te [+100kcal]
middag- kinamat + vatten [+500kcal]

övrigt: liiiiiiiite godis + zero

AKTIVITET:
jobba
städa
upp på stan




pusshejfrånmig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0