Fredag - röd

Liiite jobbig dag. Ska på filmkväll tror jag med tjejerna i laget. Hur fan ska jag förklara jordgubbar. Men jag säger att jag åt stor middag med familjen typ! Och att jag bara äter godis på lördag. Dessutom är den tjej som jag ska börja gymma med där. Så tror inte det kommer bli nått schaffs. Ska dock bli kul att kolla vad dom andra äter.. älskar att räkna ut vad andra äter och känna mig duktig. Ja jag är ego. Aja schemat:

MAT:
frukost- jordgubbar + zero [+60kcal]
lunch- röd paprika [+10kcal!?]
middag/filmmat- jordgubbar + zero [+100kcal]

övrigt= kaffe, tuggummi, läkerol, te(?)

UT:
måla 3 h
springa om möjligt
  

pussgodnattfrånmig<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0