Första dan i 2an

Hehe första dan är redan över. Det var bara lite info och fick nya schemat. Var väl okej men också tufft. Men jag kommer kunna gymma före skolan nästan varje dag.

Börjar med fika, tackade snällt nej till bulle men tog halv glas saft nästan. Sen slutade vi men vi gick och kollade i matsalen men jag ville inte äta så gick hem.

Har hunnit gått i 40 min idag så det är bra sen ska jag äta snart. Nu ska jag ta mina piller och så här kommer min dag se ut:

IN:
Frukost- kaffe&mjölk [+20kcal]
Lunch(12.00)- lättfil&flingor+2knäcke+grönt te [+200kcal]
Mellis(15.00)- kycklingsallad+zero [+150kcal]
Middag(17.00)- skål gul mjölk&flinogr + 2 bitar kladdkaka(fyfan va illa jag mår)

UT:
pw 40 min -200kcal
dansmatta?
kvällspromenix?



pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: Andreas Bengter

benrangel är inget att sikta på.. Den vackraste är en sund kvinna i en sund kropp som älskar sig själv.. Kvinnan på bilden ser helt sjukt smal ut.. det är inget att sikta på..



Nu är det inget fel med att äta sunt, men att svälta sig själv är inget som man mår bra av, det är inte sunt.

2011-03-25 @ 17:15:58
URL: http://www.dreamlandproduction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0